Výsledky vyhledávání pro dotaz snídaně

Výsledky vyhledávání v sekci: Zdraví

5 TIPŮ NA SNADNÉ A ZDRAVÉ SNÍDANĚ

Říká se, že snídaně je základ dne. Správná snídaně by vám měla dodat energii a nastartovat vaše tělo na celý den. Proto je důležité zvolit rozhodně zdravou a vyváženou snídani. Magazín 2K přináší 5 tipů na snadné a zdravé snídaně. Inspirujte se s námi!Je těžké si ráno najít čas udělat si vydatnou a bohatou snídani, když většinou vedeme závod s časem. Ovšem neměly byste ji vynechávat.  Zkuste tedy tyto velmi jednoduché a rychlé snídaňové tipy. Začněte však tím, že si ráno dáte sklenici vlažné vody s citrónem, která pomůže nastartovat váš zažívací systém.1. Banánový zmrzlinový krémZmrzlina ke snídani? Zní to šíleně. Já vím. Ale tohle je spíš lahodný krém, který vám bude moc chutnat. Potřebujete akorát mixér a 2 – 3 zmražené banány. Dejte banány do mixéru a přidejte trochu mléka, aby vznikl jemný krém. Vzniklou zmrzlinu servírujte do misky a ozdobte, tím co máte rády – ovocem, čokoládou, kokosem nebo ovesnými vločkami. Místo zmrzlých banánů klidně zkuste například zmrzlé jahody či maliny. Zmrzlinový krém si můžete v podstatě vyrobit z čehokoli, co máte rády. A klidně přidejte ještě arašídové máslo nebo kakao. Možnosti jsou nekonečné.2. Duo toastyDuo toasty jsou perfektní, protože si je můžete udělat, jak na slaný, tak sladký způsob. Budete potřebovat dva plátky tmavých celozrnných toastů. Na jeden plátek dejte buď pomazánku s avokáda nebo můžete nakrájet avokádo na plátky. Osolte, opepřete a přidejte pár kapek citronové šťávy. Toast s avokádem doplňte klidně i vaší oblíbenou zeleninou nebo kvalitní šunkou.Na sladké toasty přidejte mandlové máslo a oblíbené ovoce. Výborné jsou banány nebo jahody.3. Omelety na cestyTato varianta je vhodná pro milovníky míchaných vajíček nebo vaječných omelet. Pokud nemáte čas je jíst v klidu doma, bude se vám hodit tato metoda provedení. Chcete-li začít, budete potřebovat formu na mini muffiny. V misce si rozmixujte několik vajec (nebo jen vaječných bílků), přidejte sůl, pepř a zeleninu. Dobrá je kombinace rajčat a špenátu nebo bazalky. Ani přidáním trochu sýra nic nezkazíte. Nakonec pečeme při 350° do zlatava.4. SorbetJe to skoro stejné jako banánová zmrzlina z prvního bodu. Tentokrát ale přidejte spíše maliny, jahody či borůvky a mandlové mléko nebo pomerančový džus. Rozmixujte v mixéru a můžete servírovat.5. Chia pudinkPudink s chia semínky je velmi chutná a sofistikovaná snídaně. Budete potřebovat chia semínka, která jsou sice trošku dražší, ale zas vám velmi dlouho vydrží. Večer předem si nasypte 3 lžíce semínek do skleničky nebo misky a přidejte 200 ml mléka. Mandlové nebo kokosové je skvělá volba pro tento dezert.Chcete-li přidat nějaké sladidlo, použijte med nebo javorový sirup. Můžete přidat ještě ovoce a kakaový prášek. Na noc dejte přikryté fólií do lednice. Ráno pak bude chia pudink připravený ke snídani.Dobrou chuť!

Pokračovat na článek


ZDRAVÝ ŽIVOTNÍ STYL: VYTVOŘ SI SPRÁVNÝ JÍDELNÍČEK

Nejsme tlusté, ale přesto když si stoupneme před zrcadlo, tak se nám něco nelíbí, ať už je to menší špíček na bříšku nebo větší zadeček. Někdy je to i obyčejný pocit těžkosti a přejedení po celém dnu, co nás donutí se zamyslet nad tím, co děláme špatně a donutí nás to něco dělat lépe. Magazín 2K pro tebe má návod na zdravý životní styl, tak čti více!Zjistíš, že jsi přibrala nebo že tvé bříško nevypadá hezky v plavkách a první, co uděláš, je že přestaneš skoro jíst. A to je ta největší chyba, kterou dělá většina lidí. Ke štíhlosti je totiž třeba se projíst, nikoli prohladovět! Což ovšem neznamená, že se budeš přecpávat a čekat, že tím zhubneš.Pokud se totiž snažíš zhubnout nebo jen se nepřecpávat nezdravými jídly, neměla bys držet žádné drastické diety. Tvé tělo sice při dietě hubneš, ale jakmile s dietou skončíš, takzvaně se lekne a začne si vytvářet tukové zásoby pro případ, že by ses rozhodla opět někdy držet dietu. Říká se tomu JOJO efekt.Základem krásné postavy bez hladovění je zdravá vyvážená strava a hlavně její pravidelnost, takže stará dobrá rada, že je vhodné jíst pětkrát až šestkrát denně v menších dávkách, je pravdivá. Tělo si totiž zvykne na režim a nebude si muset vytvářet tukové zásoby, protože bude vědět, že dostane vždy pravidelně najíst.Jak by měl vypadat správný jídelníček?SnídaněNe nadarmo se říká, že snídaně je základ dne. Snídaně totiž dokáže náš organismus nastartovat na celý den a navíc při ní můžeš sníst nejvíc, protože to během dne tělo ještě dokáže zpracovat. Snídat bys měla nejpozději do půl hodiny po probuzení a ideální doba je mezi šestou a devátou hodinou ranní. Ještě před samotnou snídaní bys ale měla vypít 2-3 sklenice vlažné vody, aby se ti lépe roztáhly cévy a budeš se cítit lépe. Snídaně jako taková by měla být bohatá na vitaminy, minerály a živiny. Můžeš snídat například ovesné vločky, ovesnou kaši, cereálie, müsli, cereální pečivo se sýrem či šunkou.Před obědemNeměla bys od snídaně čekat s jídlem až na oběd, určitě během dopoledne pocítíš hlad a i kdyby ne, je lepší si dát třeba nějaké ovoce nebo jogurt, aby ses na oběd tolik nepřejídala a nečekala s obědem až budeš přímo hladovět. Nejspíš čas svačinou před obědem je mezi desátou a jedenáctou hodinou. Dopoledne navíc můžeš přijmout více cukrů, než odpoledne.ObědOběd je hlavní jídlo dne a mělo by proběhnout nejpozději do dvou hodin odpoledne. K obědu by sis měla dát něco teplého, zapomeň ale na smažené hranolky nebo různé fastfoody. Nejlepší je volit přírodní maso, nejlépe kuřecí či krůtí nebo rybu. Jako přílohu pak rýži, těstoviny nebo třeba i brambory. Vynikající rychlý oběd je třeba konzerva tuňáku, doplněná zeleninou a těstovinami nebo klidně i celozrnným pečivem. Zeleninou se snaž doplňovat vždy každý oběd. Ale určitě se nesmíš přecpávat! Není pravidlo, že vše, co je na talíři se musí sníst. Lepší sníst menší porci a za dvě hodiny si dát něco dalšího, než se přejíst a po zbytek dne už nic víc raději nesníst.Po oběděNež přijde na samotnou večeři, měla by sis do té doby opět dát něco malého k zakousnutí. Nejlépe tak 2-3 hodiny po obědě. Stejně jako před obědem, mělo by to být opět jen něco lehkého. Můžeš si opět dát nějaké ovoce, jogurt nebo můžeš celé odpoledne popíjet nějaký kefírový nápoj. Odpoledne můžeš stihnou klidně svačiny dvě. K jedné si dej ovoce a ke druhé jeden kousek celozrnného pečiva s se sýrem nebo nějakou pomazánkou.VečeřeK večeři si můžeš klidně dát v malém množství i to, co jsi měla k obědu nebo opět nějaké další teplé jídlo, ale nemělo by to být v příliš velké porci. Mysli na to, že už je pozdě a tělo to nestihne vše zpracovat. Večeřet bys proto měla nejpozději do osmé hodiny večer. Můžeš také pokračovat tím, co jsi svačila, takže si dáš například ve dvě hodiny jablko, ve čtyři jeden celozrnný chlebík a v 5 hodin pak si ho dáš znovu jen doplněný šunkou a nějakou zeleninou či ovocem.A co když tě bude honit mlsná?Kdo by neměl rád čokoládu, bonbóny, palačinky, pralinky, sušenky a všemožné další dobroty? A teď se jich máš dobrovolně vzdát? Ne, nemusíš! Pokud budeš jíst převážně opravdu zdravě, pravidelně a snažit se vše doplňovat pravidelným pohybem. Určitě se nemusíš bát si jednou za čas dát čokoládu nebo si udělat k snídani palačinky. Nic se ovšem nesmí přehánět. To samé i s fastfoody. Když jíš zdravě, proč bys jednou za čas nemohla zajít při nákupech s kamarádkou k Mekáči na hranolky. A pokud tě honí mlsná často, snaž se ji zahnat například ovocem nebo na chroupání k televizi si ber například racio chlebíčky. Mléčnou čokoládu nahraď čokoládou hořkou. Čím víc procent kakaa, tím lépe.  

Pokračovat na článek



Výsledky vyhledávání v sekci: Kultura a společnost

5 FILMŮ VÝHRADNĚ PRO ŽENSKÉ PUBLIKUM

Začíná sychravý a deštivý víkend, je dost možné, že nemáte žádné velké plány, co budete dělat. V tomhle počasí se nabízí skvělá možnost zůstat doma zachumlané v dece, s hrnkem teplého čaje a dobrým filmem v televizi. Proto pro vás Magazín 2K připravil 5 filmů výhradně pro ženské publikum.1. Sex ve městěJasná ženská klasika v podobě Sexu ve městě, zde nemůže chybět. Ať už mluvíme o seriálu nebo dvoudílném filmu. Film vypráví pokračování příběhů čtyř nerozlučných kamarádek. Každodenní problémy ve vztazích, velké lásky, zklamání ale také nekonečná přehlídka skvělých outfitů, bot a kabelek. Která z nás se ráda nepodívá na Sex ve městě?2. Jedna za všechnyJak to dopadne, když se spojí všechny milenky proti jednomu chlapovi? O tom vypráví tato komedie, ve které hraje hlavní roli Cameron Diaz. Pokud se chcete pobavit, a také vás trápí nějaký ten muž, film Jedna za všechny je zaručeným lékem na váš splín.3. DivočinaNěkdy máte pocit, že se vám život hroutí a už nevíte, kam dál. Stejně jako Reese Witherspoon ve filmu Divočina, které se rozpadlo manželství a zemřela jí matka. Po tom, co zjistila, že drogy ani vztahy na jednu noc ji z útrap nepomůžou, rozhodla se zdolat 1770 km dlouhou vysokohorskou trasu pojmenovanou PCT – Pacifik Crest Trail. Vydáte se s ní na cestu?4. Snídaně u TiffanyhoRomantická komedie z roku 1961 oceněná dvěma Oscary patří mezi nestárnoucí filmy. V hlavní roli uvidíte úžasnou Audrey Hepburn jako bláhovou Holly, která žije z „příspěvků“ od svých pánských obdivovatelů. Až do chvíle, než pozná spisovatele Paula, který se nastěhuje do stejného domu.5. Jíst, meditovat, milovatFilm o poznání světa, ale i sama sebe. Liz Gilbert (Julia Roberts) se vzdá svého současného života a vydá se na cestu po světě. V Itálii pozná potěšení z jídla, v Indii sílu meditace a modliteb a nakonec na Bali najde pokoj v duši a lásku.„Někdy je ztráta rovnováhy pro lásku součástí vyváženého života.“Tak na který film se podíváte?

Pokračovat na článek