10ZOBRAZENÍ

Potřebuješ rychle shodit nějaké to kilo dolů, všelijaké diety s JOJO efektem jsi už vyzkoušela a už jsi zoufalá? V první řadě zapomeň na hladovění! Místo toho zkus do svého jídelníčku zařadit 5 následujících potravin, které ti pomůžou odolat sladkostem a dalším pochoutkám.

Měj na paměti, že musíš jíst věci bohaté na vitamíny a minerály, aby tvůj organismus fungoval tak, jak má. Už jen toto je základ a jak víš, začít se někde musí. Pozorně čti a dozvi se, jakých 5 věcí bys neměla ve svém jídelníčku vynechávat.

Para ořechy

Teď se asi budeš divit, ale právě para ořechy přispívají ke správnému fungování metabolismu a zlepšují náladu. Díky vysokému obsahu selenu tě para ořechy udrží aktivní po celý den. Jsou perfektním společníkem v případě, že tě chytne mlsná třeba na sladkou čokoládu. Proto se je snaž mít vždy po ruce, jsou to totiž opravdoví profíci v boji proti nezdravým sladkostem.

Čočka

Z vlastní zkušeností vím, že mnoho z nás dá přednost radši smaženému řízku, než čočce. Děláme ale velikou chybu, protože čočka obsahuje vysoké množství vitamínu B, železa a vlákniny. Bílkoviny z luštěnin jsou nezbytným pomocníkem při vypuzení tuků z organismu. Neměla by tudíž chybět ve tvém týdenním jídelníčku. Neříkám, že ji musíš jíst každý den, postačí klidně 1x. Zde ale neplatí, že méně je někdy více, zde platí pravý opak: čím více, tím lépe.

A chceš tip, jak ji připravit tak, aby ti chutnala? Zkus vařenou čočku kombinovat s citronovou šťávou a petrželkou. Uvidíš, ještě se budeš oblizovat.

Kyselé zelí

Světe, div se! Ale dlouholeté a četné studie prokázaly, že kyselé zelí má přímo magický účinek na náš organismus. Tato přírodní látka přispívá k vytváření zdravých bakterií v našem žaludku a střevech. Proto ani kyselé zelí by nemělo chybět ve tvém stravování. Pro-bakterie, které nám pomáhají zhubnout, odstraňují již vytvořené tukové usazeniny. A jak zelí konzumovat? Stačí si připravit svůj oblíbený salát či sendvič a zakomponovat do něj i zelí. Bude to mňamka.

Klíčky vojtěšky

Jako předešlé potraviny, i klíčky mají velmi pozitivní vliv na náš metabolismus. Jsou bohaté na vitamíny A, B, C a K, dále železo, hořčík, zinek a vápník. Konzumací se sníží jak počet kalorií ve vašem těle, tak budete mít více energie. Klíčky jsou totiž velmi nízkokalorické. Za zkoušku to stojí, ne? Stačí jich sníst pár denně.

Mušle

Vím, co si asi teď říkáš… Ale mušle jsou opravdu velmi zdravé a věř, zase tak nechutné nejsou. Řadí se vůbec mezi jedny z nejdůležitějších ingrediencí ve vašem jídelníčku určeném pro hubnutí. Mají nízký obsah nasycených tuků a poskytnou vašemu tělu spoustu zdravých bílkovin. Navíc, mušle obsahují velké množství zinku a hořčíku, které jsou nezbytné pro správné fungování metabolismu!!

Tak, snad jsem ti aspoň trochu poradila a dala ti nějaké tipy, o kterých jsi zatím nevěděla.